zaterdag 1 april 2017

Nieuwe voorzitter voor NVHPV!?

Vandaag de laatste volle dag, na ruim 10 jaar voorzitterschap van deze fijne vereniging. Straks fiets ik naar Hoevelaken, waar we morgen de Algemene Leden Vergadering zullen hebben. Tijdens deze ledenvergadering zal ik de voorzittershamer aan een opvolger doorgeven.

Met heel veel genoegen kijk ik terug op 10 jaar voorzitterschap en ik hoop (en verwacht) dat mijn opvolger datzelfde genoegen zal hebben. Niet dat het altijd alleen maar makkelijk is geweest, in tegendeel. Maar de intense reacties van mensen, door de jaren heen, hebben het altijd ruim de moeite waard gemaakt, ook als het eens een keertje tegen zat.

Zo, nu mijn spullen inpakken en gaan fietsen.

Tot morgen?


1 opmerking:

  1. Komt dit blog niet in handen van de nieuwe voorzitter?

    Beetje vreemd om te zien dat het nog wordt 'beheerd' door de oud-voorzitter.

    Misschien een idee om dit 'hamertje' + wachtwoord ook door te geven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen