vrijdag 19 juni 2015

Cycle Vision in een nieuw jasje. Wat gaat het worden?

Over een half uur of zo, stap ik ook in mijn fiets. Tent, slaapzak en andere spullen zitten er al in. Met wind in de rug op weg naar Venray, waar voor het tweede jaar op rij Cycle Vision op de Raceway wordt georganiseerd.

Het team dat hier al een hele tijd heel hard mee aan de slag is geweest, heeft zijn best gedaan om het evenement flink uit te breiden. Hiermee hebben ze invulling gegeven aan de lang gekoesterde wens om nog-niet-fietsers en nog-niet-liggers in contact te brengen met de al-wel-liggers.

En laten we wel wezen, ook al heeft de ligfiets in veel situaties grote voordelen ten opzichte van andere fietsen, toch is ook de MTB-er en de racefietser iemand die op eigen kracht vooruit gaat, dus ook een HPV-er.

Er wordt verwacht dat deze nieuwe opzet heel veel meer mensen naar CV laat komen. Dat maakt het evenement ook voor standhouders veel interessanter, dus meer stands en van meer varieteit. En dat is voor iedereen leuk.

Ik ben benieuwd. We hebben met elkaar een flinke gok gemaakt om het op deze manier aan te pakken. Natuurlijk zullen er nog voldoende leermomenten en verbeterpunten opgemerkt worden, maar ik hoop van harte dat ik zondag aan het eind van de middag een tevreden "afsluit en bedank" praatje kan houden.

Komen jullie ook allemaal een steentje bijdragen?

Tot in Venray!

1 opmerking:

  1. Wij komen op de zondag als bezoeker kijken.
    Om een evenement groter te laten worden is dit een mooie zet vind ik persoonlijk, al heb ik zo links en rechts al wat andere klanken vernomen. Het lijkt mij goed om als ligfietsvereniging ook andere mensen (niet ligfietsers) kennis te laten maken met ligfietsen. onder het mom: "Wat de boer niet kent dat vreet ie niet". maar sta er niet van te kijken dat het nu nog rustig blijft daar zoiets moet groeien en dat is waar de standhouders ook in mee moeten investeren.
    Ik zie dit ook bij Ducati Club Nederland waar ik bestuurslid van ben.

    BeantwoordenVerwijderen